Sunday, November 22, 2009

kLCcagRoteK


assalamualaikum semua . hari ni saya nak posting aktiviti sambil blaja di KLCC . Kami daripada ASMK Abdul Jalil telah bertolak ke KLCC tak berapa tepat jam 8.00pagi . Kami di beri sedikit taklimat sebelum meneruskan perjalanan kami . Kami baik 3 bas . lalaki , perempuan , dan campur . mungkin cikgu nak gunakan bas FREE itu dengan lebih jimat . soo kami dapat pergi ke agrotek selepas membuat lawatan .

KLCC
Mulanya kami sekadar berjalan di area2 KLCC . jadi cikgu pon suruh masuh kat KLCC . Kami masuk dan terus ke Petrosains . agak jauh pejalanan kakai kami . kerana ia berada di tingkat atas . go ahead . best la juga di dalam KLCC . ramai yang datang antara sekolah rendah & tadika . selepas itu kami ke SEJARAh PETROSAINS "kot" . kami lihat . arang yg dibentuk menjdi satu bentuk yg menarik . nak kate best . accually mmg best . tpi berkaitan dengan sejarah dan sains . dapatla juga ilmu drp sana .

AQUARIA
Kami ke aquaria . dan terdapat byk binatang yg pelik . haha . kami terlihat . ade antara kami geli eleman nak tengok cicak bersama 5 biji telurnya yg besar2 . haha . nak geli? buat ape . hehe . dia hidup juga ;]

besr kan telur dia ;]

then kami d beri tempoh untuk solat && kendiri . sewaktu kendiri . ramai la pelajar yg berlegar2 di sekitar KLCC . haha . have fun namenye . hehe . kami berkumpul 5.00petang && menuju destinasi yg seterusnya.

AGROTEK
agrotek kami lakukan jamuan asrama . menarik drp persembahan f.5 , pelajar petg , pelajar f.3 perempuan & lelaki ;] . best sgt . mmg kami ngaku . ini adalah tahun yg pling best && pling byk memori ;]

by : atien


No comments:

Post a Comment